Sazinieties ar mums 08:00-16:00 0 647 777 87
Šīs nedēļas labākās atlaides
Katru nedēļu atrodiet labākās atlaides.
Eļļas filtrs PURFLUX L460
SHELL Helix Ultra 5W30 4L
MANN-FILTRS CUK2184
MANN-FILTER C 33 1460/1 Gaisa filtrs
TEKMA MEGA X LA 10W40 20L
SHELL Helix Ultra ECT C2/C3 0W30 4L
Dažniausiai užduodami klausimai
Apsipirkimas pas mus
Ar turite sandėlyje mano norimą alyvą?
Kiekviename atskirame gaminio puslapyje pateikiamas atsargų lygio rodiklis, rodantis, kiek jų yra. Mes nerodome prekių, kurių nėra sandėlyje. Jei ką nors matėte mūsų svetainėje ir nebegalite rasti arba užsakėte prekę anksčiau, visada verta paskambinti telefonu ir sužinoti, kada bus atvežta naujų atsargų.
Ar pristatysite kitą dieną?
Daugelį mūsų gaminių galima pristatyti kitą dieną. Tačiau dažniausiai pristatome per 2 darbo dienas.
Kokias pristatymo galimybes siūlote?
Daugelyje mūsų prekių yra kelios skirtingos pristatymo parinktys, kad galėtumėte gauti savo siuntinį jums patogiu metu. Daugelyje prekių siūlome paštomatus arba kurjerį.
Pristatymą galite pasirinkti užsakymo metu. Užtikrinkite, kad jūsų darbe ar namuose būtų kas nors, kas galėtų priimti pristatytą siuntą.
Kaip sužinoti, kada mano užsakymas bus išsiųstas?
Kai jūsų prekės bus išsiųstos, el. paštu gausite patvirtinimą nurodytu el. pašto adresu – svarbu mums nurodyti el. pašto adresą, nes tai gali būti greičiausias ir veiksmingiausias būdas mums su jumis susisiekti.
Pagalba po pardavimo
Jei trūksta prekės, kurią tikėjotės gauti kartu su likusia užsakymo dalimi, kviečiame paskambinti mums ir mes galėsime tai išsiaiškinti. Gali būti, kad prekės buvo išsiųstos atskirai, tačiau mes tai iš karto išnagrinėsime ir jums patarsime. Jei prekės trūksta, taip pat gali būti, kad jos nėra sandėlyje. Tokiu atveju bandytume susisiekti su jumis ir pranešti apie tai. Taip pat galite patikrinti savo el. paštą, jei praleidote mūsų skambutį ir mes jums parašėme el. laišką, kad jus informuotume. Sieksime, kad šis klausimas būtų išspręstas kuo greičiau.
Per 14 darbo dienų galite grąžinti užsakymą mums mūsų įmonės adresu (žr. dešinėje). Įsitikinkite, kad prekė (-ės) grąžinama (-os) toje pačioje pakuotėje, jei ji (jos) buvo įdėta (-os) į firminę dėžutę ar užplombuotą maišelį ir pan., ir kad ji (jos) yra saugiai suvyniota (-os), kad būtų užtikrinta, jog ji (jos) saugiai atkeliaus atgal į mūsų įmonę. Gavę prekę ir patikrinę, ar ji tinkama parduoti, grąžinsime visą prekės vertę į jūsų sąskaitą.
Prieš susisiekdami su mumis, patikrinkite užsakymo patvirtinimą, kad įsitikintumėte, jog tikitės gauti prekę. Visada verta prisiminti, kad jei užsakymą pateikėte po 15 val., jis užtruks papildomą darbo dieną. Taip pat įsitikinkite, kad po ranka turite telefoną, nes gali būti, kad su jumis susisieks kurjeris ir paprašys išsamesnių nurodymų. Maloniai kviečiame paskambinti mums ir mes galėsime išsiaiškinti, ar yra vėlavimo priežastis. Telefono numerį ir darbo laiką rasite mūsų kontaktinėje informacijoje (dešinėje).
Norint užtikrinti, kad įsigyta variklio alyva išliktų geros kokybės ir tinkama naudoti, svarbu ją tinkamai prižiūrėti ir saugoti. Štai keletas patarimų:
- Alyvą laikykite originalioje, nepažeistoje pakuotėje, sausoje, vėsioje ir tamsioje vietoje, apsaugotoje nuo tiesioginių saulės spindulių.
- Užtikrinkite, kad pakuotė būtų sandariai uždaryta, kad į alyvą nepatektų nešvarumų ar drėgmės.
- Nelaikykite alyvos šalia degių ar cheminių medžiagų, kad išvengtumėte užsidegimo ar užteršimo.
- Rekomenduojama alyvą sunaudoti per 2 metus nuo pagaminimo datos, nurodytos ant pakuotės.
- Prieš naudodami alyvą, įsitikinkite, kad pakuotė nepažeista ir alyva atitinka jūsų automobilio gamintojo specifikacijas.
Laikantis šių paprastų patarimų, įsigyta variklio alyva išliks geros kokybės ir užtikrins optimalų variklio veikimą.